Vegyes

Sziasztok!


A hétvégét a kollégiumban töltöm. Nincs túl sok affinitásom emberek között tevékenygetni,szóval ez a 2 nap remek lesz arra,hogy kicsit tényleg magamba zárjak mindent. 

Nem tudom,hogy mit akarok. Ezen a héten megjártam a mennyt és a poklot is. Ismételten kihagytam a pszichológust és bújkálok az emberek elől.
Józan paraszti "eszem" véget akar vetni ennek az egésznek és a helyes útra lépni,de kérdem én,mi a helyes út? Nem érzem azt ,hogy táplálkozási zavarom lenne,bár az étkezésem eléggé eltér a normától. Itt most a koplalok-zabálok-hányok örök körforgására gondolok. Ha szeretnétek erről vagy bármi hasonlóról beszélni,írjatok nyugodtan.


Nem szeretnék képmutató lenni. Tudom,hogy be kell fejeznem ezt végleg,mert tönkre teszem magam,az életem (ami maradt belőle) és azokat akik megmaradtak mellettem mindezek ellenére is. Kértem egy személyre szabott étrendet egy kedves ismerősömtől. Megpróbálom betartani és ha úgy akad akár még egészségesen is fogyni. Vagy nem.Meg kell újra erősödnöm,mert össze fogok esni a pályán és leomlik mindaz amiért dolgoztam.A hétvégére bespajzolok zöldségekből és gyümölcsökből. Úgy gondolom,hogy jó átvezetés lesz ráadásul feltölthetem a kiürült raktáraimat. Ami nekem használt az a Béres csepp. Csak ajánlani tudom,picit vas íze van,de tűrhető.

A napokban rábukkantam egy régebbi novellaszerűségemre. Gondoltam megosztom veletek .A következő posztban láthatjátok is.Lehetséges,hogy a blogot átteszem wattpadra is,majd belinkelem ha érdekel titeket.
Nagyon vigyázzatok magatokra!


Szvetlana

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések